*GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP*!




Asså jag blir galen jag har skrivit om gårdagens bus två gånger redan här men jag har råkat trycka bort det båda gångerna så nu orkar jag inte skriva om det!!!
Vi kör short-short version.

Var på fest i Kippholmen, hos barndomskompisar från Bergsjötiden. Träffade många gamla vänner och många nya vänner. Var en riktig tjotablängare-fest med bra musik, gött folk och allt småplock som hör därtill. ;)
Det var ungefär sexton personer som stannade över natten, dels eftersom det hade utlovats fest framtill 6.00!
Gissa vem som höll igång det? ;)
03. Läggdags för de flesta, three of us keeps the party going!
05. Jag börjar bli trött men hardstyle mix 14 och hönor i huvudet lät mig inte sova.
06. Jag blir istället pigg och får städflipp och röjer upp hela köket, Jesus gör spaghetti till mig. 
07. Vi funderar på att sätta på högsta volym på hardstyle igen och bara vänta in alla halvsovande zombiesar som skulle komma ner och klaga!
08. Dock hinner vi somna före vi hinner trycka på knappen.
9.30. Vaknar vi igen av ingen anledning och jag behöver väl inte förklara hur en dagen-efter-dag känns?

Tog mig hem strax därefter fast jag tog en timmes shopping på Allum innan då jag köpte bla det på två bilder neråt!

Nu är klockan 20.40 och jag ska har bestämt att jag ska ligga i min säng klockan 21! Ska upp halv sex imorgon så att ta igen två nätters sömn känns välbehövligt!!!

Hoppas jag vaknar imorgon,
godnatt!

Kommentarer
Postat av: sara

hahahaha kvällen va sjukt kul! :D

2009-08-30 @ 20:51:32
URL: http://onelifeleft.blogg.se/
Postat av: roza

oroa dig inte hahajag ska inte komma till skolan. Men nej tack en vanlig influensa e lika farlig som svininfluensan läste jag imorse. haha Puss!

2009-08-30 @ 23:07:10
URL: http://www.roza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0