CHA CHAAAA






Haha skoja ba, inget cha chaa hit o dit! Men vad ska man säga egentligen, alla hälsningsfraser har blivit uttjatade, alla! T.ex. Hej hej, tjaa, hejsan hoppsan, tjenixen... jaa ni fattar. Man kanske helt enkelt ska börja använda Farmville-uttrycket "Howdy!" Faaast nej.

I alla fall så har detta varit en otroligt degig sista sommarlovs-vecka. Har inte träffat typ någon kompis, har inte haft så mycket lust, har knappt träffat min pojkvän de senaste dagarna! Har bara varit "ensam hemma" med pappa och småbröderna, fixat i mitt nya rum, lagat mat, nördat mig vid datorn och tittat på film med far! Inte minst har jag sedan måndag fixat och trixat med min bya blogg vilket har tagit upp mycket tid!
Men nu kl.17 ska jag faktiskt till Sweet Coffee Bar där Jenny jobbar och fika med henne se hur hon har det. Man måste ju passa på att fika när man får 25% rabatt för att man känner servitrisen ;)
Vi hörs sedan!

Kommentarer
Postat av: Solina

vilken fin bild :D

2009-08-30 @ 20:54:32
URL: http://solinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0